luni, 15 iulie 2013

Optimizare AUG JG

Acest AUG a vazut multe la viatza lui, si ca atare, a venit la mine cam subred de incheieturi, si cu multe "bube-n cap".

Gearboxul arata destul de bine, avand urmatoarele:
- piston cu dinti metalici,
- ghidaj de arc cu rulmenti,
- cap cilindru metalic,
- cilindru portat,
- arc irregular M110,
- roti obisnuite.


Dintii pistonului sunt putin uzati, dar pot fi folositi in continuare.


Roata de la piston din imaginea de mai sus este o roata pe care am montat-o in locul celei cu care venise replica. Acesta avea un ax uzat, motiv pentru care a ros si din tapped plate.


Camera de hop-up metalica a fost montata ulterior, deoarece camera din plastic originala s-a crapat, fiind foarte fragila.


In timpul testelor preliminare am observat ca bila nu are portanta, iar cand m-am uitat pe teava, am observat ca nubul era zdrentarit. Cand am demontat guma, am observat va aceasta era foarte imbatranita si casanta, motiv pentru care s-a si rupt.


Am inlocuit guma veche cu una Madbull rosie, care se comporta excelent pe acesta replica. Am rotunjit si muchiile tevii de precizie cu care a venit echipata replica, tocmai pentru a nu pati ca la guma de mai sus.


Dupa ce am refacut shimingul, cand am incercat sa reglez inaltimea la motor am observat ca acesta nu cobora indeajuns. Dupa ce am demontat suportul acestuia, am gasit niste bucse puse de cineva, peste placa metalica cu scopul de a tine motorul ridicat. Le-am eliminat si am reglat motorul pe inaltime, pana cand am obtinut un sunet optim.


 In timpul testelor, am observat ca se incalzeste foarte tare firul de "+". Cand am desfacut suportul de siguranta, am gasit siguranta arsa si o sarma de conectare. Am inlocuit firul cu totul, iar firele nu se mai incalzesc.


 O problema comuna si deranjanta la acest model de AUG o reprezinta misfeed-ul, adica rateurile in timpul tirului, cauzate de jocul excesiv al magaziei de bile.

Dupa ce am incercat diverse metode de intepenire a acestuia (adaosuri lipite pe fetele acestuia) fara nici un rezultat, am observat ca de fapt problema era ca piesa intermediara ce face legatura dintre incarcator si camera de hop-up, era decalata cu 1mm inspre in fata (fata de camera de hop-up), formandu-se un umar ce impiedica bilele sa intre in camera de hop-up.


 Solutia a fost sa indes un cablu de 3mm in fata acestui suport, cu scopul de a-l alinia cu camera de hop-up. Solutia a fost geniala, incarcatorul fixandu-se in corp in pozitia ideala, iar misfeed-ul a fost eliminat permanent.


Asteptam feed-back-ul utilizatorului de pe campul de lupta! :)

Update:

Solutia de a indesa caglul de 3mm de mai sus in fata piesei a fost temporara, deoarece acesta s-a deplasat din locul in care trebuia sa se afla. Asadar a trebuit sa implementez o solutie permanenta de fixare a piesei, ce consta in lipirea unei bucati de cauciuc de 3-4 mm grosime pe fata piesei respective, dupa ce in prealabil am demontat-o din replica, dupa ce am scos gearboxul.


Astfel am eliminat permanent jocul incarcatorului in corp, si am fixat si piesa intr-o pozitie potrivita fata de camera de hop-up.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu