marți, 4 iunie 2013

M4 Cybergun Metalic updated

M4 cu corp metalic vandut sub brandul Cybergun, probabil la baza vreun A&K, dar totusi bine construite si foarte fiabile in timp.


La prima vedere se observa kit-ul de cilindru bore-up, rulmenti de 8mm si motor stock.


La interior gasim arc irregular, ghid arc cu rulment, piston cu dinti din plastic uzati, cap piston original, rotile originale intacte.


Dupa uzura dintilor pistonului ne dam seama ca nu mai are mult de trait.


Contactul tragaci era foarte oxidat, dar l-am curatat si acum e functional.


Recomandari pentru 120 m/s:
- mosfet
- piston cu dinti metalici
- probabil un arc

Update 29.06.13

Ulterior am demontat capul de cilindru si am observat in interiorul acestuia ca era lipit un burete pentru amortizarea impactului capului de piston. Buretele era foarte deteriorat, ceea ce ne demonstreaza ca nu este o solutie fiabila, asadar l-am indepartat si am remontat capul de cilindru in modul original. Inteleg dorinta de a proteja gearboxul de fisurare, dar consider aceasta ca este o chestiune de noroc/ghinion, deoarece am avut pe mana o multime de gearboxuri V2 cu arcuri de peste 120 care au functionat ani de zile fara probleme.


In foto de mai jos guma originala este cea mai lunga, lucioasa si evident, rigida, alaturi de teava de precizie neprelucrata.


Guma G&P montata are suprafata usor mata, este moale si flexibila, calitatile de mai sus demonstrand o aderenta mai buna pe suprafata bile, aceasta transformandu-se intr-un efect de hop-up mai persistent, deci o distanta de angajare mai mare.


 In configuratia finala a gearboxului observam arcul M120, pistonul cu dinti metalici si bucsa metalica originala din interiorul acestuia, de care se prinde capul de piston original, de plastic.


 Mosfetul arata in felul urmator, iar pe replica i-am adaugat un adaptor de mufe Deans mama-Tamiya tata ulterior momentului in care a fost facuta aceasta foto.


 La cat mai multe bile fara probleme la replica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu