marți, 10 iulie 2012

Phantom Kit si modificare incarcator AUG JG


O problema esentiala la replicile Steyr AUG uzate o reprezinta jocul pe care-l capata incarcatorul cu bile in locasul acestuia din replica, joc care afectaza alimentarea cu bile, rezultand rateuri foarte dese.



 Am incercat sa surprind toleranta foarte mare (de mai bine de 3mm) a incarcatorului, in 2 seturi foto.


 Solutia a fost sa imping tot incarcatorul inspre gura de alimentare cu bile in camera de hop-up, inspre in fata. Asadar trebuia sa pun un adaos in partea din spate a incarcatorului. Am folosit material de la un proiect anterior, si anume peretii de la sina din plastic din care am facut cutia pentru baterie. Forma sinei se potrivea exact ca masura pentru toleranta de la jocul incarcatorului, si dupa ce am polizat putin, le-am adus la formele de mai jos.


  Dupa ce am masurat si probat exact pozitia in care se aseza celmai bine inarcatorul, le-am lipit cu Super Glue.


Dupa ce s-a intarit lipiciul si am intarit lipitura cu straturi aditionale, am vopsit distantierele in negru mat, astfel incat nu se mai observa ca este material de adaos, si pare venit din fabrica.

Rezultatul final: incarcatorul intra foarte fix, si nu mai da rateuri (mis-feed). Problem solved!


 A doua tema era montarea unui Phantom Kit, proiect inspirat de Mugur de la ASTB, dupa un proiect de-al sau prezentat pe ASR.


Am ales o metoda relativ simpla, cu un tub de PVC, spuma poliuretanica, si doua bucse din PVC pe care le-am gaurit la dimensiunile potrivite: una pentru a intra fix pe filetul flash-hider-ului, iar cealalta pentru gura tevii.


Bucsele au intrat fortat pe teava de PVC, fara a fi necesare elemente de fixare aditionale, iar amortizorul sta fixat in buretele dintre acesta si fosta teava exterioara a replicii.


 Urmeaza o finisare a vopselei, si o revizie rapida in gearbox.



UPDATE: Replicii i s-a facut shimming, tirul pe semi, si i s-a montat pistonul cu dinti metalici Element, tragand cu viteza de viteza de 98 m/s.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu